onsdag 10. mai 2017

Jubileum

Det gikk meg hus forbi, men nå har altså bloggen rundet 10 år! Jeg vet ikke hvor mange av bloggene som var aktive for ti år siden som fremdeles ruller og går, men det er neppe snakk om mer enn noen promille.

Og apropos promille: siden jeg har som prinsipp å oppdatere bloggen annenhver dag i snitt, så blir det mange smaksnotater av det. Det har blitt færre innlegg om politikk, historie, aktuelle saker osv. - men jeg lever i håpet om at andelen kan øke.

1716 innlegg har det blitt til nå. Slettes ikke dårlig, om jeg må få si det selv (og det er ingen som stopper meg på bloggen).

Jeg sikter meg inn på 10 år til - og så får vi se.

2 kommentarer:

Håvard Flatland sa...

Til lukke med jubiléet! Vonar du held fram i same driv og stil. Politikk og samfunn har ikkje vondt av litt vin innimellom, og visa versa.

Anonym sa...

Bra! Men meir politikk takk!
Mvh
Ole Hauso

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...